četvrtak, 14. svibnja 2015.

GET TO KNOW ME, ABOUT BLOG - O MENI, O BLOGU

Hi everyone, this blog will be on English and Croatian so everyone can understand me.
Pozdrav svima, ovaj blog će biti na engleskom i na hrvatskom jeziku tako da me svi mogu razumijeti.

Hey friends, welcome to my beauty blog. This is my first post so I think that it is appropriate to introduce you to my blog, what it is about and of course to introduce myself. My name is Ilijana Matić and I'm a make up lover who would like to get into the world of make up industry.

As a child I specially liked to draw girls with all their make up and outfits. Then I discovered mum's and sister's make up. It was always interesting to play with it. I went to High school and started to wear make up in public. My actual journey started about 4 years ago when I first saw Camila Coelho's YouTube channel. She is one of my first youtubers I have fell in love with. I started to make up more often and create my own make up looks what is very fulfilling to me. I get to knew about many other incredibly talented youtubers like Desi Perkins who is my favvvvv make up artist everrr, Chrisspy, Jaclyn Hill, Lustrelux and many others. My sense for make up looks is mostly inspired by them.

Now I am 19 and I make up many girls for several events like weddings, proms and other partys. I don't want to become a famous artist but a good and quality one who is accepted in the make up industry.

On this blog you can find make up looks I created on me and on other people, many beauty and make up tips, reviews, inspiration pictures and everything that is related with beauty and make up. I know that there are many bloggers who write about this topic and everyone is special on it's own. Everyone should do whatever makes him happy. If you love something to do then do it - no matter what other people say. Create my make up looks, share beauty tips and discuss about make up with others makes me happy. If there will be only one person in the world who likes my posts I will continue blogging because life is not measured by numbers.

So this is it for now. I put some pictures in category Make up looks so you can see my work (don't worry there will be more). Stay tuned for more upcoming posts. Send you love.

         _________________________________________________________________________



Pozdrav, dobrodošli na moj beauty blog. Ovo je moj prvi post stoga mislim da je prikladno upoznati vas s onim o čemu ću pisati i naravno predstaviti vam se. Ja sam Ilijana Matić, ljubitelj sam make up-a i veliki sam kreativac. Pokrećem ovaj blog iz velike ljubavi prema make up-u i jer želim podijeliti svoje znanje i dosadašnje iskustvo o šminkanju. Sve što budem pisala će biti moje vlastito i iskreno mišljenje. Za početak vas želim uvesti u priču kako je sve započelo.


Kao dijete sam voljela crtati djevojke i njihovu šminku te odjevne kombinacije. Jednog dana sam otkrila maminu i sestrinu šminku s kojom mi je uvijek bilo zanimljivo igrati se. Kriomice bi uzimala sjene, ruževe i potrošene maskare (xoxo). Zatim sam krenula u srednju školu i počela sam se pomalo šminkati (malo maskare, obrvice, puder i to je to). Kada sam bila viši razred počela sam nositi sve više i više šminke jer sam uvijek nešto novo otkrivala i kupovala (i naravno bila sam odrasla helouu) :P  Uvijek sam nešto isprobavala, ali naravno to nisam smjela nositi u školu odnosno izvan kuće. Moje ozbiljnije, nazovimo to putovanje, počelo je kada sam prije 4 godine otkrila Camilu Coelho. Bila je to ljubav na prvi pogled. Počela sam se šminkati sve češće i kreirati svoje vlasitite make up look-ove što me zaista ispunjavalo. Onda sam otkrila mnoge nevjerojatno talentirane make up artiste poput Desi Perkins (my favvvvv), Chrisspy, Jaclyn Hill, Lustrelux i mnoge druge. Inspiraciju za make up look-ove većinom pronalazim u njima. 

Danas imam 19 godina i šminkam cure za različite prigode kao što su vjenčanja, maturalne i ostale zabave. Cilj mi je postati, ne poznat, već kvalitetan i cijenjen make up artist.
Na ovom blogu ćete naći make up look-ove koje radim na sebi i na drugim ljudima, savjete o ljepoti i make up-u, recenzije, inspirirajuće slike i još mnogo toga što je povezano s ljepotom i šminkom.

Znam da postoji mnogo blogera i make up artist-a  koji pišu o ovim temama, ali svatko je jedinstven na svoj način i svatko doživljava stvari drugačije. Smatram da bi trebali raditi ono što nas čini sretnima. Moj savjet je da ako nešto voliš raditi onda radi, nije bitno što će drugi ljudi reći sve dok te to što radiš uveseljava i ispunjava. Kreiranje make up look-ova, šminkanje sebe i drugih mene ispunjava i čini sretnim i da postoji samo jedna osoba na ovom svijetu kojoj se sviđa moj blog nastavit ću s radom jer život se ne mjeri brojevima.

Iii to bi bilo sve od mene zasada. Za početak sam stavila malo slikica u kategoriji Make up looks (ne brinite bit će ih još u postovima koje pripremam). Možete me pronaći na facebook profilu Make Up Ilijana, instagramu ilijanamatic i snapchatu ikyca. Ostanite uključeni za nadolazeće postove. 

Šaljem vam mnogo pusa!  


Look inspired by Desi Perkins














Broj komentara: 9:

  1. Dobro došla, nadam se da ćemo se dugo družiti ^_^

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro nam došlaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Jedva čekam postove! <3333

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobrodošla! Jedva čekam vidjeti nove makeup lookove, ove koja sam vidjela dosada su prekrasni! :)

    OdgovoriIzbriši