četvrtak, 21. svibnja 2015.

JUST CALL ME MISS FASHIONISTA COLLAB

Couple of weeks ago I was in Split and met beautiful blogger Nikolina. She is really gorgeous fashion blogger, so we decided to do a little collab. I did her make up and she created her outfit for photoshoot. My inspiration was barbie doll because she looks like barbie and I loved it. This is how I did her make up and if you want check out her outfit then visit her blog: justcallmemissfashionista.blogspot.com , instagram nikolina_bosancic & facebook Nikolina Bosančić.

Hope you enjoy!

___________________________________________________________________________



Prije nekoliko tjedana bila sam u Splitu i upoznala prekrasnu bloggericu Nikolinu. Nikolina je zaista izvrsna fashion bloggerica sa prekrasnim kombinacijama. Stoga smo odlučile napraviti jednu malu suradnju. Ja sam se pobrinula za make up, a ona je kreirala outfit. Inspiracija za njen make up bila mi je barbie (obviously) jer prvi put kad sam je vidjela podsjetila me na barbiku. Kakav je make up bio možete vidjeti na sljedećim slikama, a ako vas zanima njen blog posjetite: justcallmemissfashionista.blogspot.com , instagram nikolina_bosancic & facebook Nikolina Bosančić

Nadam se da vam se sviđa!








2 komentara: