srijeda, 18. studenoga 2015.

THE BALM - NUDE DUDE PALETTE

Vjerojatno je većina make up ljubitelja čula za The Balm. Ipak za vas koji niste čuli za popularnu kozmetičku marku reći ću nekoliko riječi. Naime, The Balm je jedna od popularnih kozmetički marki (prema mojim saznanjima) osnovana prije dvije godine u San Franciscu. Svoju pozornost privukao je sa svojim simpatčnim retro dizajnom i osvojio svijet društvenih mreža. Osim što je svaki komad prekrasno dizajniran i svako ime pomno osmišljeno, The Balm-ovi proizvodi mogu se pohvaliti i jako dobrom kvalitetom. Već dugo želim probati neke od njihovi proizvoda i do sada sam imala priliku probati njihov popularni highlighter Mary Lou-manizer koji je postao neizostavni i nezamjenjivi dio svakog make up-a. Higlighter sam naručila preko pinkpanda.hr, a recenziju o prozivodu možete pogledati ovdje. No, divnog li čuda The Balm je stigao i u Hrvatsku! Da, bila sam jako uzbuđena kada sam doznala da se takvo što može kupiti kod nas. Na popisu mojih želja je bila prekrasna paleta sjenila "Nude Dude". Kupila sam je u Bipi u Solinu (zasada znam da se samo tu može pronaći The Balm).

Paleta sadrži 12 sjenila! 9 sjajnih do satinastog finish-a i 3 mat sjenila. Savršena kombinacija boja za svaki make up look i svačiji ukus. S paletom također dolazi i make up kist koji po mom mišljenju nije iskoristiv, ali može poslužiti za nanošenje sjenila ispod očiju. Ono što mi je privuklo pažnju je pakiranje, ali i sami nazivi pojedine sjene. The Balm je se zaista potrudio oko ove palete, ali i ostalih proizvoda o kojima ću pisati sljedeći put. Ono što mi se posebno sviđa je što su drugačiji od drugih i znaju kako privući, ali i osvojiti sve make up ljubitelje pa stoga ne čudi ta njihova popularnost i poštovanje koje su stekli. Gotovo sam zaboravila spomenuti cijenu palete koja se kreće oko 250kn ili oko 60KM. Malo je pricey i nije za svaki džep, ali ja mislim da se isplati!

Bla, bla, bla... Znam da ste sve ovo preskočili i da ste došli samo pogledati slike pa evo slika dolje niže.
Al' ovo ne bi bila recenzija da ne pišem "gluposti" o sjenama, kvaliteti, sjaju, ne sjaju, što mi se sviđa, a što ne. Da budem iskrena SVE mi se sviđa osim papirnate ambalaže. Kao što možete vidjeti na prvoj slici paleta je doista prljava... Ne zato jer je nisam obrisala već neće da se obriše! Ne može, neće jer je papirnata! Pokušala sam, al' sam samo napravila još veće mrlje. Kako god, to je znak da ovu paletu puuno koristim pa je zato ovako neuredna.

Već dugo pripremam ovu recenziju i znam da nisam ništa objavila dugo vremena but ima ono "ali"(xoxo) imam previše obaveza oko faksa pa ne stignem ništa osim da učim i da se debljam O:)
No, pustimo to na stranu, recenzija je tu i znam opet da ste i ovo preskočili, a ja tu gubim vrijeme pisajući, krenimo na ono što nas stvarno zanima.

It looks like how it looks like :P (Oke, pokušavam malo biti funny)














Prvih šest sjena na danjem svijetlu i s blicem:












Fearless - jako dobra mat ivory sjena
Fabulous - bijela "in your face bitch" volim koristit na centru kapka kako bi otvorila pogled
Flawless - mat svijetlo smeđa. može se koristiti kao prijelazna boja ili for whatever želite
Faithful - number 1 zlatna
Firm - naizgleda slična flawless ali ova je sjajna taupe boja
Fit - topla zlatna do brončana



Zadnjih šest sjena na danjem svjetlu i s blicem:




Flirty - rose gold, taupe boja.. Nemam puno za dodat. Prekrasna sjena!
Feisty - izgleda mat, ali nije. Satinast finish.
Friendly - aa moj favorit, najdraža boja u ovoj paleti. Mat tamno ljubičasta.
Funny - nešto kao ljubičasta s toplim tonovima također na slici izgleda mat, ali je više satinastog       finisha
Fierce - for fierce ones, izgleda kao crna (no u uspore3dbi s Blackout od Urban Decay nešto je svjetlija) Nije ona prava crna. Sadrži sjaj što je čini posebnom i jako zanimljivom nijansom.
Fine - smeđa do siva nijansa s ljubičastim tonovima. Također prekrasna boja kao posljednja u ovoj paleti.


Želim napomenuti da ovaj blog pišem iz zabave i ljubavi prema make up-u. Znam da slike pa ni tekst nisu profesionalni, ali moje mišljenje je isključivo moje i iskreno. 

Očekujte još recenzija o theBalm-u!

Bye, bye! :*

Nema komentara:

Objavi komentar